210 96 07 398 fun2learn.net@gmail.com

Συχνές Ερωτήσεις

Χρήσιμες πληροφορίες για κάθε παιδί και γονέα.

Από ποιά ηλικία είναι καλό να ξεκινούν τα παιδιά Αγγλικά;

Εάν θέλουμε ένα παιδί να μάθει να μιλάει και να χρησιμοποιεί τα Αγγλικά ως μητρική γλώσσα, θα πρέπει να ξεκινήσει από 4-5 ετών στο τμήμα pre-junior / FunSTART. Σε αυτή την ηλικία ο μικρός μαθητής μαθαίνει την Ξένη Γλώσσα διασκεδάζοντας με παιχνίδι, τραγούδι, θέατρο, χρήση Multimedia και άλλες τεχνικές. Θέτουμε τις βάσεις για την εκπαιδευτική πορεία που θα ακολουθήσει.

Γιατί τα παιδιά ξεκινούν με 1η Ξένη Γλώσσα τα Αγγλικά;

Η Αγγλική γλώσσα έχει πλέον καθιερωθεί ως διεθνής γλώσσα επικοινωνίας μεταξύ των χωρών. Η σύνθεσή της όσον αφορά τη δομή της γραμματικής και του λεξιλογίου είναι πιο απλή σε σχέση με άλλες γλώσσες , έτσι αποτελεί τη βάση για τη μετέπειτα εκμάθηση και άλλων Ξένων Γλωσσών.

Στα Ιδιαίτερα Μαθήματα ο μαθητής επισπεύδει τις τάξεις μιας Ξένης Γλώσσας;

Αυτή η πεποίθηση είναι λανθασμένη, εκτός από κάποιες ειδικές περιπτώσεις όπου ‘επιβάλλεται’ το ατομικό μάθημα, όπως όταν υπάρχουν έντονες μαθησιακές δυσκολίες. Ο μαθητής χρειάζεται να εναλλάσσει απόψεις, να συνεργάζεται και να βιώνει την Ξένη Γλώσσα μοιράζοντας την εμπειρία του με τους συμμαθητές του για να εμπεδώσει και να αποδώσει σωστά. Μόνο με την παρουσία της καθηγήτριας το μάθημα γίνεται ανιαρό και ο μαθητής έχοντας ως μέτρο σύγκρισης μόνο τη δασκάλα του απογοητεύεται με τον εαυτό του και αποθαρρύνεται πιο εύκολα. Στο τα τμήματα είναι ολιγομελή και υπάρχουν προγράμματα συγχώνευσης τάξεων όπου επισπεύδεται η χρονική διάρκεια όταν αυτό απαιτείται.

Ο χώρος του σπιτιού βοηθάει να γίνεται καλύτερο το μάθημα;

Δυστυχώς όχι. Ο μαθητής θα πρέπει να βρίσκεται σε έναν σωστά οργανωμένο χώρο με οπτικοακουστικά μέσα και διαδραστικό πίνακα, ώστε να σηκώνεται, να συμμετέχει ενεργά και να συναγωνίζεται ευχάριστα και δημιουργικά τους συμμαθητές του. Στον προσωπικό του χώρο έχει περισσότερους λόγους να διασπάται η προσοχή του καθώς τον έχει συνδυάσει ως χώρο παιχνιδιού και χαλάρωσης.

Σε τι ωφελούν τα μαθήματα Αγγλικών στον Υπολογιστή;

Η χρήση του Υπολογιστή βοηθάει να γίνεται ευχάριστα η επανάληψη της ύλης που έχουν ήδη διδαχτεί οι μαθητές. Μισή ώρα εξάσκησης στο FunLAB αντιστοιχεί με 2 ώρες επανάληψη στο σπίτι. Ταυτόχρονα εξοικειώνεται με τις λειτουργίες του υπολογιστή ,αποκτά αυτοπεποίθηση και εξελίσσει τις γνώσεις του.

Γιατί τα παιδιά να ‘επιβαρύνονται’ με Ξένες Γλώσσες και Υπολογιστές από τόσο νωρίς ενώ δυσκολεύονται ήδη στα Σχολικά μαθήματα;

Είναι μια καλή ερώτηση. Όσο πιο νωρίς ξεκινήσει το παιδί μια Ξένη Γλώσσα μπορεί να την μάθει σαν παιχνίδι και να την αγκαλιάσει ως μητρική γλώσσα. Στις μικρές τάξεις δεν υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις ή πολύ διάβασμα στο σπίτι. Η ουσιαστική δουλειά γίνεται μέσα στην τάξη όπου ο μικρός μαθητής μαθαίνει διασκεδάζοντας! Έτσι αποκτά γερές βάσεις για τις πιο απαιτητικές τάξεις που ακολουθούν ή ακόμα μπορεί να κερδίσει χρονιά στο μέλλον. Βασικός στόχος είναι να έχει αποκτήσει την Ανώτατη Πιστοποίηση- Proficiency έως την Γ’ Γυμνασίου , εφόσον τα χρόνια του Λυκείου είναι αφιερωμένα στην προετοιμασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Έχοντας ήδη βιώσει την επιτυχία των εξετάσεων στις Ξένες Γλώσσες, έχει ξεπεράσει τον παράγοντα άγχους ή τον φόβο αποτυχίας σε μεγάλο βαθμό.

Γιατί να στείλω το παιδί μου σε Κέντρο Σχολικής Μελέτης;

Δυστυχώς στα περισσότερα σχολεία το εκπαιδευτικό υλικό δεν βοηθάει Δασκάλους και Καθηγητές να ακολουθήσουν μια ισορροπημένη εξέλιξη της ύλης, με αποτέλεσμα να ‘τρέχουν’ για να ολοκληρώσουν τη διδακτέα ύλη. Δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος για παύση και εμπέδωση των βασικών φαινομένων που διδάσκονται οι μαθητές με αποτέλεσμα ανάμεσα σε αυτά τα τεράστια ‘άλματα’ να δημιουργούνται ελλείψεις στο γνωστικό τους επίπεδο.

Στο Κέντρο Μελέτης το παιδί μαθαίνει οργάνωση, αυτοσυγκέντρωση και αυτοπειθαρχία. Βρίσκει πιο εύκολα τον στόχο του κάθε μαθήματος, τον κατανοεί και τον εφαρμόζει. Σε συνδυασμό με την εξάσκηση στον Υπολογιστή εμβαθύνει και όχι μόνο βελτιώνει την απόδοσή του, αλλά είναι πάντα ένα βήμα μπροστά!!

Ποιοι κίνδυνοι ελλοχεύουν από την ανάμιξη των γονιών στη μελέτη του παιδιού τους;

  • Σύγχυση του παιδιού αν οι διδακτικές τεχνικές που ακολουθούν διαφέρουν από εκείνες που ακολουθούνται στην τάξη.
  • Ο γονέας αναμιγνύεται υπερβολικά στη μελέτη του παιδιού του με αποτέλεσμα να φτάνει στο σημείο να ολοκληρώνει εκείνος εργασίες που το παιδί θα ήταν ικανό να ολοκληρώσει μόνο του.
  • Το παιδί αναπτύσσει εξάρτηση και χάνει το αίσθημα αυτοεκτίμησης και πρωτοβουλίας.
  • Πολλές φορές ο γονέας δεν έχει τις παιδαγωγικές γνώσεις, τη ψυχραιμία και την υπομονή που διαθέτει ένας δάσκαλος. Έτσι το διάβασμα μετατρέπεται σε πεδίο αντιπαραθέσεων και συγκρούσεων με αποτέλεσμα να διαταράσσονται σε μεγάλο βαθμό οι ενδοοικογενειακές σχέσεις, δημιουργώντας εντάσεις και αρνητική στάση απέναντι στο διάβασμα και το σχολείο.
  • Αυξάνεται κατά πολύ ο χρόνος διαβάσματος, καθώς μεσολαβούν συζητήσεις και ‘διαπραγματεύσεις’.

Στο Fun2Learn παρέχουμε δωρεάν συμβουλευτική στους γονείς των μαθητών μας που χρειάζονται καθοδήγηση ή ένα σύστημα μελέτης που να αποδίδει ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε παιδιού.

Φόρμα Ενδιαφέροντος